Dobrir lo menú principal
Léon Lamouche

Léon Lamouche (París, 8 de mai de 1860-28 de julhet de 1945)[1] es un militar e erudit francés, que tanben se mainèt de dialectologia e gramatica occitana.

Bibliografia sus l’occitanModificar

  • "Note sur la classification des dialectes de la langue d'oc". Revue des Langue Romanes. Montpelhièr, 1900. pp 351-ss. De legir sus Gallica. Reedicions:
    • "Note sur la classification des dialectes de la langue d'oc". Trentième anniversaire de la fondation de la Société pour l'étude des langues romanes : compte rendu des fêtes, pièces et mémoires couronnés (concours et prix Boucherie), communications faites au congrès des langues romanes, publiés par Henri Teulié. Montpelhièr, 1901. pp 113-ss. De legir sus Gallica.
    • Note sur la classification des dialectes de la langue d'oc. Extrach de la Revue des langues romanes. Montpelhièr: impr. de Hamelin frères, 1901. De legir sus Gallica.
  • Juli Eynaudi Lou Dialète niçard. Documen : dei troubadou (XIIe au XIVe siècle) Blacas, Blacasset, Bertrand du Puget, Raymond Feraud, Guillaume Boyer, e de MM. A.-L. Sardou, Frederic Mistral, Pèire Devoluy, E. Caïs de Pierlas, L. Lamouche, Littré, Ougeni Emanuel (declaracioun), Victor Emanuel e Malval, etc.. Niça: Empr. dei Alpa-Maritima, 1903.
  • Grammaire languedocienne (dialectes de Montpellier et de Lodève). 2a edicion: 1942. De legir en linha sul site de C. Barret

Nòtas e referénciasModificar

  1. Léon Beaulieux. "Nécrologie", Revue d'Études Slaves, 1945, pp 311-313. de legir en linha