Sciéncias de la santat


Venètz de demandar una traduccion de Sciéncias de la santat.

Creatz (exemple detalhat) la sospagina qu'assegurarà lo seguiment del processús de traduccion en clicant sus Projècte:Traduccion/Sciéncias de la santat.

Las Sciéncias de la santat amassan de disciplinas divèrsas (Sciéncias aplicadas) que son orientadas o dedicadas a la santat dels èssers umans o animals.

Las Sciéncias de la santat son organizadas en dos ensems: 1) L' estudi e la recèrca per l'aquisicion de coneissenças sobre la santat e la malautia; 2) L'aplicacion d'aquelas coneissenças tecnicas.

Ambas vertientes se reúnen para lograr el amplio propósito de: mantener, reponer y mejorar la salud y el bienestar; prevenir, tratar y erradicar enfermedades; y comprender mejor los complejos procesos vitales de los organismos animales y humanos relacionados con la vida, la salud y sus alteraciones (enfermedad).

Las investigaciones de esta ciencia están basadas en las ciencias puras de Biologia, Quimia y Fisica aunque también en sciéncias socialas, como la sociología médica, la psicología, etc. Otros campos que han hecho un aporte excepcional y significativo a las Ciencias de la Salud son: Bioquímica, Biotecnología, Ingeniería, Epidemiología, Genética, Enfermería, Farmacología, Farmaceútica, Medecina, etc.

Campos de las Ciencias de la Salud modificar