Montanhac e Montpesat : Diferéncia entre versions

→‎Geografia : supr trad auto Apertium
(→‎Geografia : supr trad auto Apertium)
== Geografia ==
 
{{Apertium|fr...}}
Lo sieu territòri, #Que la superficie se'n de 3418 ectaras e #que l'altitud n'a comprés entre 394 e 653 mètres, se délimité al sud pels còrs mièg del [[Verdon (riu)|Verdon]] al nivèl de las gargamèlas de Baudinard, en limit amb lo departament del [[Var (departament)|Var]] (83). Se estend al nòrd fins a la municipalitat de [[Alemanha-en-Provence]] e fins a la vallée del [[Colostre]]. Crompan dos centres de peuplement distants de aperaquí quatre quilomètres : los pòbles istorics de Montagnac e de Montpezat, doas de municipalitats mancomunats.
 
Segond lo recensement de [[1999]], la municipalitat de Montanhac e Montpesat comptava alavetz 321 abitants (font : [[INSEE]]). En sollicitant de la majoritat dels pòbles alentour, Montanhac e Montpesat coneis un accroissement considerable de la siá populacion en #èsser, del fach d'un important torisme saisonnier ligat a l'atractiu dels [[gargamèlas del Verdon]].
 
Montanhac e Montpesat Fa partida del [[Parc natural regional del Verdon]] e del costat de municipalitats de [[Risètz]].
 
{{Original|fr}}
Son territoire, dont la superficie est de 3418 hectares et dont l'altitude est comprise entre 394 et 653 mètres, est délimité au sud par le cours moyen du [[Verdon (rivière)|Verdon]] au niveau des gorges de Baudinard, en limite avec le département du [[Var (département)|Var]] (83). Il s'étend au nord jusqu'à la commune d'[[Allemagne-en-Provence]] et jusqu'à la vallée du [[Colostre]]. Il comprend deux centres de peuplement distants d'environ quatre kilomètres : les villages historiques de Montagnac et de Montpezat, deux communes associées.
 
Selon le recensement de [[1999]], la commune de Montanhac e Montpesat comptait alors 321 habitants (source : [[INSEE]]). À l'instar de la plupart des villages alentour, Montanhac e Montpesat connaît un accroissement considérable de sa population en été, du fait d'un important tourisme saisonnier lié à l'attrait des [[gorges du Verdon]].
 
Montanhac e Montpesat fait partie du [[Parc naturel régional du Verdon]] et du canton de communes de [[Riez]].
 
== Istòria ==
64 251

cambiaments